wtorek, 25 września 2012

Dorothy's Wardrobe

Witajcie! Nazywam się Dorota. Bardzo długo zastanawiałam się nad założeniem modowego bloga i w końcu się zdecydowałam.

W internecie można znaleźć ogromną ilość podobnych stron, więc po co zakładać kolejną?

Chciałabym, żeby blog był moim małym hobby, służył wymianie opinii, spostrzeżeń. Dla mnie liczy się dobra zabawa oraz poznawanie nowych ludzi (którzy również lubią zakupy i dobry wygląd). Na pewno nie czuje się trendsetterką, czy znawcą mody. Nie znajdziecie tu stylizacji z kosmosu, które nadają się na bal przebierańców. Zobaczycie moje próby (trafne, bądź mniej trafne ;)) dopasowania ubrań do sylwetki, a nie bezmyślną pogoń za modą. Tym bardziej proszę o szczere komentarze.

Ogromnie się cieszę z rozpoczęcia tej podróży i będę bardzo szczęśliwa jeśli zechcecie mi towarzyszyć!

A oto główna bohaterka - moja szafa:


To, co znajduje się w środku, już niedługo wylezie na światło dzienne!

Do zobaczenia!
Dorota

4 komentarze:

  1. Na początek tej podróży życzę Ci wytrwałości i powodzenia oczywiście! = ) Pozdrawiam!

    http://archiveofmystyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i życzenia! Mam nadzieję, że będziesz wpadać częściej! Pozdrawiam! :)

      Usuń
  2. Jaka wygodna kanapa ;))) powodzenia Doś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jeszcze z końca remontu :D jest bez materaca, ale wiesz może zostanę fakirem i będę spać na takim cały czas XD

      Usuń