czwartek, 4 października 2012

Szaleństwo Zakupów

6-7 października w tym roku został okrzyknięty weekendem zakupów :) W październikowych numerach Elle oraz In style można znaleźć kupony, dzięki którym otrzymamy zniżki bądź prezenty, w wybranych sklepach. Ceny spadają nawet o 30%! Na miejscu będzie można również skorzystać z porad stylistów i wizażystów.  Ktoś się wybiera? Macie już swoje upatrzone sklepy? Posiadam oba pisma więc, gdyby ktoś potrzebował konkretnego kuponu - dajcie znać :) Chętnie się podzielę :) Chyba, że sama w między czasie go wykorzystam ;)

zdj. ze strony http://www.szalenstwozakupow.pl

Sklepy, które na pewno odwiedzę to:
-Aldo
-American Eagle Outfitters
-Bath & Body Works
-CUBUS
-MOHITO
-Orsay
-Pandora
-Reserved

Szczegóły wydarzenia na: http://www.szalenstwozakupow.pl/

2 komentarze:

  1. jaka szkoda, ze właśnie wróciłam z wesela, bo chętnie bym się na zakupy i to ze zniżkami wybrała ;) dodaje do obserwowanych. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz, a ja się rozchorowałam i też praktycznie nie skorzystałam :( life is brutal ;) Mam nadzieję, że zabawa na weselu się udała :) Pozdrawiam !

      Usuń