czwartek, 15 listopada 2012

Finally arrived!

W końcu przyjechały! Nie mogłam się doczekać, kiedy w końcu znajdą się w moim posaidaniu! Moje pierwsze dwie rzeczy od projektanta. Uważam, że Paprocki&Brzozowski projektują naprawdę świetne ciuchy. Ach gdyby były trochę tańsze .... :) A oto one:
 
Finally arrived! I could not wait to get it! My first two things from the designer. I think Paprocki & Brzozowski design really cool clothes. Ah, if they  were a little cheaper .... :) And here they are:







Postanowiłam na razie nie pokazywać wam mojej sprzątniętej szafy, ponieważ niestety nie ma co pokazywać. Po skończeniu porządków okazało się, że w ogóle nie posiadam ubrań na zimę! Dlatego musicie poczekać, aż w końcu będę miałą chwilę, żeby iść na zakupy... Mam nadzieję, że już wkrótce.

For now I decided not to show you my closet, because, unfortunately, there is nothing to show. After tidied it up , I realised I have nothing to wear in winter! So you have to wait until I finally get a chance to go shopping. I hope soon



Pozdrawiam serdecznie/Kisses :*
Dorota

14 komentarzy:

  1. świetne bluzeczki
    czekam na zdjęcie szafy! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. postaram się umieścić, jak najszybciej się da :)

      Usuń
  2. Lepiej chodź już ze mną na tą kawę, zamiast na zakupy ;)

    A bluzeczkę - chyba czarną - przyodziej na wspomniane spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe bluzeczkiproste i klasyczne ale mają w sobie to coś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Same perełki!
    Świetny blog, obserwuję z przyjemnością ;*
    Buziaki, Pati

    OdpowiedzUsuń
  5. czarna fajna, zresztą obie mi się podobają!!:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Dokładnie, jakby było trochę tańsze.. ale cóż to projektanci, muszą cenić swoje unikatowe rzeczy. Zazdroszczę, bardzo fajne te koszulki - czekam na stylizację z ich udziałem! :)

    Pozdrawiam serdecznie, Kasia. :*

    OdpowiedzUsuń