poniedziałek, 5 listopada 2012

Lauren's book review

Właśnie skończyłam czytać  książkę Lauren Conrad : Style. Nie było to dokładnie to, czego się spodziewałam, ale jestem zadowolona ,że ją kupiłam. Świetne zdjęcia, lekki styl pisania. Czytając czułam, jakbym rozmawiała z najlepszą przyjaciółką.

I just finished reading Lauren's book. It was not exactly what I expected, but I'm glad I bought it. Great pictures, light style of writing . While reading, I felt like I was talking with my best friend.





W książce oprócz porad dotyczących ubrań, znajdziecie również wskazówki dotyczące włosów, makijażu lub jak spakować walizkę na wakacje.

In the book, in addition to tips on clothes, you will also find tips on hair, make up or how to pack a suitcase for holidays.





 Bardzo spodobał mi się rozdział dotyczący porządkowania szafy oraz przykłady ubrań, które powinny się znaleźć w każdej garderobie. Postanowiłam wprowadzić porady się w życie. Efekty w kolejnym poście.

I loved the chapter on organizing a wardrobe and examples of clothing that should be included in every wardrobe. I decided to try it on my own closet. Results in next post.


Uważam, że Lauren odwaliła kawał dobrej roboty,jednak  jak dla mnie za dużo jest podstaw. Większość tematów, na pewno została omówione w niejednym czasopiśmie  itp.  Mimo to książka warta jest przeczytania, ale na pewno nie za cenę nowej książki, warto kupić używaną.

I think Lauren did a great job, but as for me, too many bases. Most of the topics I'm  sure has been discussed in more than one magazine etc. Although the book is well worth reading.



Pozdrawiam serdecznie/Kisses :*
Dorota

4 komentarze:

  1. Może i podstawy, ale dobrze mieć coś takiego w jednym miejscu, bo zwykle zwyczajnie zapomina się o tych wszystkich artykułach :) Zaciekawiłaś mnie tą książką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie masz racje warto mieć wszystko w jednym miejscu ,żeby było łatwo znaleźć :)

      Usuń
  2. Lubię czytać książki, i teraz wiem, jaka będzie kolejna:) Będę tutaj częściej zaglądać :) Obserwuję

    OdpowiedzUsuń