niedziela, 18 listopada 2012

Saturday night

Wczoraj wieczorem postanowiłam wyjść z domu i spotkać się ze znajomymi. Potrzebuję się zrelaksować zanim zaczną się egzaminy na studiach.

Yesterday evening I decided to go out and meet friends. I need to relax before exams time.

t-shirt p&b| trousers ZARA| blazer H&M

Piątek przeznaczyłam na robienie zakupów. Oto efekty:

On Friday I went shopping and I bought a few things:

Kilka ciuchów, których od dawna brakowało w mojej szafie.
Few basics.




 Kosmetyki.
Some cosmetics.


15 komentarzy:

  1. świetne zakupy i śliczna marynarka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne nowości;)
    najbardziej podoba mi się sweterek
    strój idealny na spotkanie ze znajomymi

    OdpowiedzUsuń
  3. Co do produktów z garniera to jest on moja ulubioną marką jeśli chodzi o balsamy do ciał i mleczka, poleciła bym je każdemu, zakupy wspaniale, widzie że nie tylko ja lubie klasyczna kolory :*

    Całuję Tina :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Czarne spodnie - ich też mi brakuje. Napisz coś więcej na temat kremu do rąk chyba, że źle widzę i to jest coś innego ;>

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakupy udane:) Czekam na zestaw z udziałem pięknej koszuli!

    OdpowiedzUsuń
  6. Udane zakupy. Ciekawa jestem Twojej opinii na temat tych kosmetyków z Garniera

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zakupy.
    Uwielbiam kupować kosmetyki, ty chyba też :)

    OdpowiedzUsuń
  8. "wełniany" sweterek bardzo mi się podoba :) tak samo kolor lakieru :)
    egzaminy.. wolę o tym nie myśleć, mi się już zaczyna powoli więc muszę zakuwać!

    zapraszamy:
    http://being-brainwashed.blogspot.com/

    http://being-brainwashed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam klasycznie połączenie czerni i bieli!

    Pozdrawiam,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne łowy! Jak najbardziej na pewno udane! Biała marynarka piękna!

    OdpowiedzUsuń
  11. nice. you buy grat stuff. hope you ll flw us to
    xo
    AF


    lifestylenotesbyaf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny kolor lakieru do paznokci, szkoda tylko że Inglot się słabo sprawdza. Bardzo szybko odpryskuje. Pozdrawiam Kate

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna stylizacja ;)

    Zapraszam do mnie.

    Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. biała marynarka <3 piękna muszę taką zdobyć :) do tego świetne zdobycze tylko po zazdrościć ;)

    OdpowiedzUsuń